خبرنگار میدانی خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، گفت: در یک اقدام فرهنگی عقیدتی، مسافران و گردشگران ساحلی دریای مواج خزر ضمن اعلام انزجار از اهانت به کلام وحی، با برگزاری محفل انس و ختم قرآن کریم، به پویش"جان فدای قرآنیم"پیوستند.
کد خبر: ۹۵۳۳۴۴۸
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

 

به‌ گزارش خبرنگار میدانی خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، در یک اقدام فرهنگی عقیدتی، مسافران و گردشگران و غریق نجات های ساحلی دریای مواج مازندران، با اعلام انزجار از اهانت به کلام وحی و پیوستن به پویش «جان فدای قرآنیم» با برگزاری محفل انس و ختم قرآن کریم در ساحل این دریای خزر روح و روان خود را در معرض نفحات انس الهی قرار دادند.

این خبرنگارمیدانی با عبور از شهرهای مختلف نوارشمالی ضمن گفتگو و ملاقات با اقشار و مسافرین عاشق و دلبسته قرآن را به پویش «جان فدای قرآنیم» دعوت می کرد ، گفت: هر مسلمان پاکباخته ای عاشق کلام الهی است و تاب تحمل توهین به کلام نورانی قرآن را ندارند. فقط نابخردانی که در ظلمات حیرت و جهالت به سر می برند به خیال باطل خود خاک برچهره خورشید می ریزند.

وی افزود: خداوند اراده کرده است که کلام نورانی خود را حفظ کند هرچند برای دیگران ناخوشایند باشد و مسلمانان قرآن را مایه سعادت و هدایت خود در دنیا و آخرت می دانند.

گزارش/حسین عباس آباد عرب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها