کارگاه آموزش سواد رسانه ای برای مدیران روابط عمومی ادارات با حضور سید دانیال معین آل داوود مجری اخبار شبانگاهی شبکه سه برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۳۳۵۷۵
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، پوریا یاسینی مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت:این کلاس به منظور ارتقای سواد رسانه ای مدیران روابط عمومی ادارات و تقویت مهارت های سخنوری برگزار شد .

یاسینی افزود :سازمان بسیج رسانه، با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای مدیران روابط عمومی ادارات، کلاس آموزشی مخصوص برای این گروه برگزار کرد . این کلاس آموزش سواد رسانه‌ای به منظور آشنایی مدیران روابط عمومی ادارات با تکنیک‌ها و استراتژی‌های مناسب در فعالیت‌های رسانه‌ای و ارتباطات عمومی بود.

مدیر سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان گفت:هدف سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان از برگزاری این کلاس تقویت و بهبود مهارت‌های سخنوری، نگارش و استفاده صحیح از رسانه‌ها در جذب نظر عامّة مردم و ارتقای تصویر عمومی ادارات بود تا در فعالیت‌های خود بهترین نتایج را بگیرند.

یاسینی در ادامه گفت :کلاس آموزش سواد رسانه‌ای برای مدیران روابط عمومی ادارات ، به صورت تئوری برگزار شد که در آن مباحث مختلفی از جمله نقش رسانه‌ها در جامعه، اصول و قواعد رسانه‌نگاری، نحوة برخورد با رسانه‌ها و استفاده از آن‌ها به طور کارآمد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات