خبرهای داغ:
لطیفی عنوان کرد

حال خوب کودکان زیر سقف کتاب

همدان-مسئول کتابخانه امام سجاد(ع)اسلامشهر آق گل ملایر از حال خوب کودکان زیر سقف کتاب خبر داد و گفت: امروزه کودکان و نوجوانان این شهر با انگیزه‌ای مضاعف و با هدف وارد کتابخانه می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۳۳۶۶۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عاطفه لطیفی در جمع خبرنگاران از حال خوب کودکان زیر سقف کتاب خبر داد و اظهار کرد: کتابخانه امام سجاد(ع) یک کتابخانه کوچک است که با حضور کودکان کارهای بزرگی انجام داده و امروزه کودکان و نوجوانان این شهر با انگیزه‌ای مضاعف و با هدف وارد کتابخانه می‌شوند.

وی افزود: آنها به خوبی یاد گرفته‌اند که از کتاب چه می‌خواهند و چطور باید به ارتقای فرهنگ و دانش خود، خانواده و شهرشان کمک کنند.

مسئول کتابخانه امام سجاد(ع)اسلامشهر آق گل ملایر عنوان کرد: این کتابخانه در تمام طول سال با برگزاری دوره‌های آموزشی از قبیل آموزش زبان انگلیسی، نمد دوزی، قصه گویی و فن بیان، آموزش کاردستی، نقاشی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم سهم بسزایی در ارتقای مهارت‌ها و دانش کودکان و نوجوانان این شهر داشته است.

وی همچنین برگزاری نمایشگاه‌های مناسبتی کتاب، برنامه‌های معرفی کتاب و نشست کتابخوان را از جمله فعالیت‌های مثمر ثمر در راستای شکوفایی و علاقه‌مندسازی کودکان و نوجوانان به فرهنگ مکتوب و مطالعه دانست.

گفتنی است؛ کتابخانه امام سجاد(ع)اسلامشهر آق گل از سال ۹۳ افتتاح و در حال حاضر با ۸۲۱۵ نسخه کتاب دارای ۴۱۷ عضو فعال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار