طراوتی انور خبر داد

برگزاری مسابقات قرآن و عترت بسیج در حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد

همدان-مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت معصومه(س) بهار از برگزاری سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۶۸۴
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

سمیه طراوتی انور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار از برگزاری سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) صالح آباد خبر داد و اظهار کرد: در این مسابقات بیش از ۲۴۰ نفر با حضور داوران توانمند شهرستانی در رشته‌های مختلف در شهر صالح آباد از توابع شهرستان بهار، استان همدان به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: با توجه به استقبال خوب شرکت‌کنندگان از پایگاه‌های روستایی تابعه حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) صالح آباد، در این مسابقات، با تدابیر معاونت تعلیم و تربیت ناحیه بهار و مسئول تعلیم و تربیت حوزه و فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) این مسابقات به مدت سه روز با حضور مربیان در پایگاه‌های مقاومت روستایی و شهری به صورت مسجدی برگزار شد.

مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت معصومه(س) بهار افزود: همچنین در حاشیه این مسابقات نیز شرکت کنندگان با در دست گرفتن برگ نوشت‌هایی با مضمون «#جان_فدای_قرآنیم»، «#قرآن_نمی‌سوزد» و... اقدام هتاکانه، اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار