خبرهای داغ:
برخوردار خبر داد

نگارش کتاب «عبای آسمانی» زندگینامه شهید جاویدالاثر طلبه جوان در همدان

همدان-مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از نگارش کتاب «عبای آسمانی» زندگینامه شهید جاویدالاثر طلبه جوان محمد باقر جواهری به قلم سیده مهرانگیز حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۶۸۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

محمد برخوردار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از نگارش کتاب «عبای آسمانی» در همدان خبر داد و اظهار کرد: کتاب «عبای آسمانی» بیان زندگینامه شهید جاویدالاثر طلبه جوان محمد باقر جواهری به قلم سیده مهرانگیز حسینی است.

وی با بیان اینکه این کتاب در چند بخش از پیش از تولد شهید بزرگوار به روایت مادر شهید، دوست و برادر وی حاج قاسم مستقیم روایت شده است، افزود: در بخشی از کتاب آمده است که شهید جواهری با وجود اینکه تنها فرزند خانواده بوده و پدر را هم در همان سال‌های کودکی از دست داده بود، اما بسیار از سن خود بزرگ‌تر بود و در مقابل همه مسائل احساس مسئولیت می‌کرد و همین احساس بود که او را به جوانی نخبه در زمینه‌های علمی و دینی و سیاسی مبدل کرد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: شهید جواهری در عملیات رمضان سال ۱۳۶۱ در منطقه شلمچه در سن ۲۰ سالگی با عبایی که تازه افتخار پوشیدن آن را پیدا کرده بود به آسمان پرواز کرد.

وی ابراز کرد: نویسنده کتاب سیده مهرانگیز حسینی در قسمت پایانی از خاطرات دوستان و همرزمان شهید برای بیان بزرگی و عظمت روح این جوان طلبه استفاده کرده و با بیان نکاتی از شخصیت این شهید بزرگوار از زبان دوستان او را بیشتر و بهتر معرفی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار