خبرهای داغ:

امضای تفاهم‌نامه بین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و سازمان بسیج سازندگی

این تفاهم در راستای تدابیر امامین انقلاب و به منظور تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب و همچنین در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۲۵
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

تفاهم نامه بین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و سازمان بسیج سازندگی امضا شد

هدف اصلی این تفاهم نامه :
کمک به اجرای سند اعتلا بسیج
کمک در راستای استحکام بخشی درونی نظام و گسترش خدمات اجتماعی در راستای برنامه کلان اجرایی می‌باشد.
توانمدسازی با اولویت کارآفرینی و ایجاد اشتغال و حمایت از کالای ایرانی کمک به ارائه انواع خدمات حمایتی به محرومین با نقش آفرینی گروه‌های جهادی و مسئولیت اجتماعی واحدهای تولیدی می‌باشد.

 از موضوعات همکاری این تفاهم‌نامه:
هم افزایی و همکاری در اجرای برنامه مشترک با تاکید بر برنامه فرصت‌های شغلی تثبیت اشتباه و رفع موانع تولید و همچنین همکاری و مشارکت در طراحی و اجرای برنامه توسعه محور و ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان با تاکید بر اشتغال فراگیر و اعطای نشان اقتصاد مقاومتی است.

تفاهم‌نامه بین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و سازمان بسیج سازندگی امضا شد
گسترش دانش مهارت آموزی اشتغال محور و ارتقا تمام منصوری سرمایه سرمایه انسانی به ویژه در جوامع کارگری و محروم و مرزی برای گسترش گروه‌های جهادی در بین جوامع کارگری و مناطق محروم و مرزی بسترسازی برای گسترش گروه‌های جهادی در بین جوامع کارگری و ایجاد قرارگاه‌های جهادی مشارکت در تامین و تجهیز منابع مالی و امکانات و تامین امکانات برای متقاضیان اشتغال تعاونی صندوق‌های قرض‌الحسنه در عرصه‌های کسب و کارهای خرد خانگی صنایع تبدیلی کارگاهی و مراکز کار و تولید است.


همکاری در ایجاد قرارگاه‌های جهادی تخصصی بسیج کارگران و کارخانجات ،افزایش تحولات بین بخشی و توسعه کمی و سایر همکاران لازم بر اساس توافق طرفین، این توافق بین دکتر اله بداشتی،مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور و سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و با حضور مسئولین بسیج کارگران و کارخانجات استان ها امضاء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها