مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: آبرسانی به ۱۶۹ روستا در قالب فاز اول جهاد آبرسانی، ۱۲۰ روستا در فاز دوم، ۹۹ روستا از محل اعتبارات ملی، ۸۸ روستا از محل اعتبارات استانی و ۱۲ روستا توسط خیرین آبرسان در دستور کار شرکت قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۲۶
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴


محمد فرهاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار داشت: طرح جهاد آبرسانی در ۱۶۹ روستای استان در قالب قراردادی به مبلغ ۵۲۷٫۸ میلیارد تومان در حال اجراست و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۳۰ روستا از یکهزار و ۶۷۷ روستا تحت پوشش این شرکت هستند، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح جهاد آبرسانی ۶۷ هزار نفر از جمعیت روستایی تحت پوشش آبرسانی قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان ادامه داد: این طرح اثرات مطلوبی بر وضعیت خدمت رسانی به روستا‌ها به دنبال خواهد داشت و می‌توانیم بخشی از نیاز‌های موجود در حوزه آب روستا‌ها را از این طریق پوشش دهیم.

فرهاد افزود: با توجه به برنامه ریزی برای آبرسانی به ۳۱۸ روستای دیگر استان از سایر منابع مالی، انتظار داریم تغییر و تحول اساسی در حوزه آبرسانی اتفاق بیفتد که این امر موجب ارتقای زیرساخت‌های استان در حوزه آب خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار