خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: سالهای مجاهدت خاموش و دشوار آزادگان عزیر ما در اسارتگاههای عراق هرگز از یادها نخواهد رفت و بر صفحه تاریخ حک شده است.
کد خبر: ۹۵۳۳۸۱۶
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

آزادگان شایسته ترین سربازان این انقلاب هستند/هدف دشمن تسلط بر مغزهاست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا  با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در جمع آزادگان که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: آزادگان بهترین و شایسته‌ترین سربازان این انقلاب هستند که در راه دفاع از انقلاب و رهبری از جان مایه گذاشتند در حقیقت آزادگان گوهرهای بازیافته‌ از ذخیره‌ی ایمان در جمهوری اسلامی هستند.
وی تصریح کرد: شما آزادگان یک ذخیره عظیم الهی و ثروت بزرگ انسانی هستید که در دست دشمنان اسلام غصب شده بودید و خداوند متعال شما را به ملت ایران بازگرداند.

«اسارت» امتحان الهی بود که آزادگان اسلام با سربلندی از آن بیرون آمدند

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه آزادگان، وارثان شهدا هستند، ابراز کرد: باید قدر زحمات شما را بدانیم شما سرمایه‌های این انقلاب هستید شما در دوران اسارت، شرایط سختی را گذراندید، اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام باعث افتخار و آبرومندی ملت ایران در برابر دشمن شدید.
ملک شاهکویی آزادگان را آبروی این مملکت برشمرد و گفت: سالهای مجاهدت خاموش و دشوار آزادگان عزیر ما در اسارتگاههای عراق هرگز از یادها نخواهد رفت و بر صفحه تاریخ حک شده است درحقیقت لحظه، لحظه‌ی آن روزها و شب‌های فراموش نشدنی، سرشاراز درس و افتخار است.
وی با اشاره به اینکه«اسارت» امتحان الهی بود که آزادگان اسلام با سربلندی از آن بیرون آمدند، افزود: امام خمینی«ره» فرمودند «اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی به یادتان بود».
فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه جهاد تبیین را باید جدی بگیریم، افزود: دشمن به دنبال این است که بر مغزها مسلط شود تسلّط بر مغزها برای دشمن خیلی باارزش‌تر از تسلّط بر سرزمین‌ها است دشمن اگر بتواند بر مغزهای یک ملت تسلط پیدا کند آن ملّت سرزمین خودش را دودستی به دشمن تقدیم خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار