پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه در نمایشگاه اسوه غرفه ای به خود اختصاص داد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از اختصاص غرفه ای به پایگاه به عنوان پایگاه برتر در شهرستان سرخه در نمایشگاه اسوه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۹۱۷
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با برپایی نمایشگاه اسوه به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) نیز به عنوان پایگاه برتر در این نمایشگاه حضور یافت.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به دنبال ابلاغ نامه در خصوص برپایی نمایشگاه اسوه، طی جلسات متعدد هماهنگی های لازم در خصوص نحوه برپایی نمایشگاه برگزار و فضاسازی غرفه نمایشگاه اسوه مربوط به پایگاه توسط بسیجیان انجام شد.

او افزود: مسئولان شهرستان سرخه از غرفه فعالیت های پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بازدید و گرارشی از روند فعالیت های یک ساله پایگاه در حوزه ها و عرص های مختلف ارائه شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: همچنین در قالب طرح نوجوانه های صالحین، فعالیت ورزشی ایرهاکی بین بسيجيان نوجوان پایگاه برگزار شد.

جلال ادامه داد: برگزاری گشت محله محور رضویون با حضور ۱۵ نفر از بسیجیان از ساعت بیست و یک تا بیست و چهار بامداد در جهت برقراری امنیت در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار