خبرهای داغ:

سی‌اُمین دوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سرخه برگزار شد

مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از برگزاری سی‌اُمین دوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج ویژه خواهران و برادران در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۳۹۳
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، سی‌اُمین دوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود موسویان مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:مسابقات قرآن و عترت بسیج در مرحله حوزه ای در رشته های حفظ، صحیح خوانی، ترتیل، صحت قرائت نماز،  قرائت دعای فرج، حفظ و مفاهیم و حفظ و ترجمه 10 حکمت از نهج لابلاغه در رده های سنی مشخص شده در آیین نامه برگزار شد.

او با اشاره به اینکه این مسابقات ویژه برادران در مصلی نماز جمعه و ویژه خواهران در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه و در رده خواهران با همکاری جامعه القرآن شهرستان سرخه برگزار شد، افزود: مرحله حوزه ای و بین پایگاهی با حضور 75  نفر در بخش برادران و 50 نفر در بخش خواهران به همت حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) برادران و حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) خواهران برگزار شد.

مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ادامه داد: استقبال خواهران در سرخه در رشته های حفظ از پنج سوره، ۱۰ سوره، ۲۰ سوره، سه جز و پنج جز به تعداد ۲۰ نفر، در رشته مفاهیم و حفظ سوره ملک سه نفر، صحت قرائت نماز سه نفر، حفظ ۱۰ حکمت نهج‌البلاغه دو نفر، صحیح خوانی ۲۰ سوره آخر قرآن زیر ده سال دو نفر بوده است.

موسویان یادآور شد: زمان اعلام نتایج بعد از بررسی و اعلام نتایج توسط داوران اعلام و ان شاءالله در ایام ۱۷ ربیع در قالب جشنی به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار