خبرهای داغ:

سازمان بسیج جامعه زنان کشور درگذشت مادر شهید سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده «قرارگاه سری نصرت» را تسلیت گفت

کد خبر: ۹۵۳۴۴۶۹
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۷

 

سازمان بسیج جامعه زنان کشور درگذشت مادر شهید سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده «قرارگاه سری نصرت» را تسلیت گفت

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج،با نهایت تأسف و تأثر اطلاع یافتیم، اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه حاجیه خانم «زکیه اهوازیان» مادر سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده «قرارگاه سری نصرت» شامگاه جمعه به علت بیماری و کهولت سن درگذشت.

 سرلشکر شهید علی هاشمی متولد ۱۰ دی ماه ۱۳۴۰ در اهواز، چهارم تیر ۱۳۶۷ در جزیره مجنون به شهادت رسید.


بی شک نام سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» هرگز از حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران پاک و یا کمرنگ نخواهد شد.

سردار هور نماد و سمبل غیرت، وطن‌پرستی و دینداری جوانان غیور عرب ایران زمین و خوزستان قهرمان بود. فرمانده‌ای که وحدت بخش فرزندان عشایر اقوام مختلف در دل جبهه‌های حق علیه باطل بود. جوانی که در گمنامی مبارزه کرد و در گمنامی به شهادت رسید و برای همیشه رستگار شد.

 
بی شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است و از دست دادن مادر والامقامی که در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمود، بسیارغم انگیز است.
سازمان بسیج جامعه زنان کشور از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارد؛ امید آن‌که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدشان مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار