خبرهای داغ:

حادثه تروریستی شاهچراغ نشان دهنده یأس و ناامیدی دشمن است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: حادثه تروریستی شاهچراغ، نشان دهنده یأس و ناامیدی و قبول شکست دشمنان از فروپاشی و تفرقه بین ملت مسلمان و ولایت مدار ایران است.
کد خبر: ۹۵۳۴۴۹۳
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

به دنبال حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر شاهچراغ در شیراز، حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه اظهار کرد: تکرار حادثه تأسف ‌بار و غم‌انگیز حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) (ع) بار دیگر عمق دشمنی جریان تکفیر و کوردلان علیه سرزمین مقدس ایران اسلامی که حرم اهل بیت (ع) است، را نشان داد.

او افزود: اینکه دشمنان بزدلانه در حرم به زن، مرد و کودکان و افراد بی پناهی که سلاحی برای دفاع از خود ندارند، حمله می کنند، نشان دهنده یأس و ناامیدی و قبول شکست دشمنان از فروپاشی و تفرقه بین ملت مسلمان و ولایت مدار ایران است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: حادثه تروریستی شیراز که موجب شهادت و مجروحیت تعدادی از زائران بی‌گناه حرم شاهچراغ شد؛ قلب ملت ایران را جریحه‌دار کرد.

فرزین ادامه داد: نفس چنین وقایع نشان دهنده کینه دشمنان نسبت به عقاید ناب شیعه و آموزه ها و مکتب اهل بیت (ع) است و بي ترديد اين قبيل جنايات مذبوحانه و هتك حرمت ها يقيناً از سوي جمهوري اسلامي ايران بي پاسخ نخواهند ماند و بار ديگر عزت و اقتدار ايران را به رخ جهانيان كشيده خواهد شد.

او اضافه کرد: بسیجیان ناحیه سرخه ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت صاحب الزمان (عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای(حفظه‌الله) و امت شهید پرور، عمل بزدلانه‌ی جبهه‌ی کفر را محکوم کرده و آمادگی کامل خود را برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و ولایت تا آخرین قطره خون اعلام می‌ دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار