خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برگزاری آیین نکوداشت در هجدهمین سالروز رحلت حجت الاسلام و المسلمین زین‌العابدین نطنزی در مسجد ولی عصر (عج) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۵۰۸
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای اجرای برنامه های تابستانه و کلاس های مفرح ورزشی در پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، برنامه های ورزشی در پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) برگزار شد.

مهدی فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بازی فوتبال دستی به صورت مداوم در رده های مختلف سنی برگزار و با استقبال خوبی همراه و در جهت نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی، حلقه کتاب خوانی نوجوانان و نونهالان در کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) برپا می شود.

او افزود: در راستای اجرای برنامه های عزاداری در ماه محرم، مراسم هفتگی هیئت مجمع ابوالفضل العباس (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمود نطنزی و مداحی ابوذر ادهم در مسجد ولی عصر (عج) برگزار و بسیجیان نیز در این برنامه حضور یافتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: در هجدهمین سالروز رحلت حجت الاسلام و المسلمین زین‌العابدین نطنزی، پیر محبوب مردم سرخه، آیین نکوداشتی در مسجد ولی عصر (عج) با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین محمود نطنزی، قرائت قاریان نوجوان و پخش فیلم زندگی این مرحوم برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار