خبرهای داغ:
مدير عامل شركت شهرک های صنعتی استان قزوين گفت: ششمين نمایشگاه «توانمندی های صنایع کوچک» با رويكرد چاپ وبسته بندي از 31 مردادماه تا 3 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود. 
کد خبر: ۹۵۳۴۵۹۵
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

 

قزوین_ به گزارش بسیج، رضا صفاری با اعلام اين مطلب افزود: به مناسبت گراميداشت هفته صنايع كوچک ششمين نمایشگاه «توانمندی های صنایع کوچک» با رويكرد چاپ و بسته بندی و در قالب اولين نمايشگاه تخصصي چاپ و بسته بندي، تبليغات و برند سازی از 31 مردادماه لغايت 3 شهریورماه از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب اقتصادی که در عرصه صنعت بسته‌بندی وجود دارد، اظهار کرد: صنعت بسته‌بندی با آمیزه‌ای از درآمدزایی و تخصص قابلیت مناسبی که در توسعه بخش خصوصی دارد، گذشته از آن می‌تواند در این صنعت از ظرفیت‌های استان نیز استفاده کند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: ۵۰ مشارکت کننده جهت ارائه توليدات، محصولات و فناوری های حوزه بسته بندی و تبلیغات و برند سازي در این نمایشگاه حضور دارند.

صفاری همچنین از برگزاری هشت کارگاه تخصصی آموزشی و همایش در حوزه های بسته بندی، برندسازی، تبلیغات، شیرینی و باقلوای قزوین در طول برپایی این نمایشگاه خبر داد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها