خبرهای داغ:
قاسم غریب آبادی گفت: جمعیت هلال‌احمر در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و هفت ماهه امسال ۳ هزار و ۵۰۴ حادثه را امدادرسانی کردیم و هیچ تنش اجتماعی ایجاد نشد.
کد خبر: ۹۵۳۴۷۴۳
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

۹۰ نقطه حادثه‌خیز در گلستان شناسایی شد/افزایش25 درصدی اقامت مسافران در گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در قرارگاه شهید همدانی گفت: بازگشت اعتماد عمومی به جمعیت هلال‌احمر در افکار عمومی از شاخصه‌های بارز دولت سیزدهم است که این مهم بالاترین سرمایه محسوب می‌شود.

وی افزود: هلال‌احمر گلستان‌ از لحاظ نیروی انسانی و استخدام وضعیت خوبی ندارد ۲۶۰ نیروی دولتی، قراردادی، درآمدی و شرکتی هستند.

غریب آبادی اظهار داشت: این مجموعه در زمینه مردمی پشتوانه قوی دارد هر اتفاقی که در سطح استان بیفتد به سرعت منطقه حادثه دیده از داوطلبان هلال‌احمر با لباس‌های سرخ و سفید پر می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان عنوان کرد: جهش اعتباری در بخش تملک دارایی  از ۳ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به ۱۱.۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ رسید و این میزان در سال جاری افزایش می‌یابد.

این مقام مسئول تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و هفت ماهه امسال ۳ هزار و ۵۰۴ حادثه را امدادرسانی کردیم و هیچ تنش اجتماعی ایجاد نشد.

وی اذعان کرد: اقامت مسافر در گلستان ۲۰ الی ۲۵ درصد افزایش یافته و از استان گذری به مقصد و هدف گردشگری تبدیل شدیم به همین دلیل حوادث بیشتری در استان اتفاق می‌افتد.

غریب آبادی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از تهران، گلستان دومین استانی است که نقاط حادثه‌خیز دارد. ۹۰ نقطه حادثه‌خیز در گلستان شناسایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار