خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: مراسم اربعین زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است و حاکمیت اسلام به خوبی این حرکت را نشان می‌دهد و در واقع نهضت عاشورا به خوبی تداوم پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۵۳۴۹۸۷
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی ظهر امروز در جمع دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی استان قزوین، اظهار داشت: مراسم اربعین منشاء تمدن جدید و حرکتی در برابر دنیای مادی است، دنیای استکبار و غرب با همه سرمایه‌گذاری‌های مادی که انجام می‌دهد سعی دارد تا مردم را از معنویت و اسلام و عرفان دور کند، ولی اربعین در برابر آن حاکمیت پیدا می‌کند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: مراسم اربعین زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است و حاکمیت اسلام به خوبی این حرکت را نشان می‌دهد و در واقع نهضت عاشورا به خوبی تداوم پیدا کرده است.

وی ادامه داد: زائران اباعبدالله(ع) با ایثار، وحدت و محبت در اربعین شرکت کرده و این موضوع یک حرکت بی‌نظیر بین‌المللی و حماسه معنوی است.

وی اظهار کرد: اگر یک روز اباعبدالله(ع) در عاشورا فریاد زدند "هل مِن ناصر یَنصُرُنی"، این جمعیت میلیونی با لبیک یا حسین(ع) حرکت کرده و گام به گام با عشق و علاقه به سیدالشهدا(ع) وارد این عرصه می‌شود، اربعین منشا آثار متفاوتی است و هرچه از این مراسم مراقبت شود، نویدی برای جهان ابدی و حاکمیت امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: اربعین حسینی و جاذبه مغناطیسی حضرت سیدالشهداء(ع) امروز نماد وحدت و عزت دنیای اسلام است و این شور توأم با شعور حسینی در خیل عظیم عاشوراییان در روز اربعین حسینی بیانگر عشق و ارادت شیعیان و مسلمانان جهان به امام حسین(ع) است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، بیان کرد: جمهوری اسلامی امروز خاری در چشم و استخوان در گلوی نظام‌های سلطه و استکبار جهانی است و تمام عصبانیت آنها هم به‌خاطر حضور مقتدرانه و موفق ایران در حمایت از مردم منطقه و جبهه مقاومت است و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در کشورهای عراق، سوریه و لبنان است که تمام نقشه‌های شوم ایالات متحده و هم پیمانانش را در منطقه به بن بست کشانده.

ارسال نظرات