زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مهمترین رسالت رسانه ها مطالبه گری است،گفت:روابط عمومی ها همکاری لازم را با اصحاب رسانه داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۳۵۰۱۹
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ اولین جلسه هماهنگی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و سازمان‌های تاثیر گذار با حضور حجت‌الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ظهر امروز در سالن جلسات نمایندگی این نهاد برگزار شد.

مهمترین رسالت رسانه ها مطالبه گری است/روابط عمومی ها همکاری لازم را با اصحاب رسانه داشته باشند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه امروز رسانه بهترین پل ارتباطی بین جوامع بشری است، اظهار داشت:توجه به مسئله رسانه در جامعه امروزی ضروری است.

وی با بیان اینکه محتوا در دستگاه‌ها و سازمان‌ها در حوزه‌های مختلف تولید می‌شود، افزود: می‌توان با همکاری و مشارکت این محتوا‌های تولیدی را هم افزا کرد و سپاه استان زنجان در حوزه تولید محتوا عملکرد خوبی دارد و دستگاه‌های دیگر می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

مهمترین رسالت رسانه ها مطالبه گری است/روابط عمومی ها همکاری لازم را با اصحاب رسانه داشته باشند

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه هم افزایی در تولید محتوا و انتشار آن موجب شبکه سازی می‌شود و نوعی جهاد تبیین صورت می‌گیرد، عنوان کرد:این موضوع موجب وحدت و یکپارچگی می‌شود و جامعه با یک محتوا همسو مواجه شده که تاثیر گذاری آن چندین برابر است.

این مسئول با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن، گفت: دشمن در حوزه رسانه و فضای مجازی توانمند است و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان تاکید کرد:برای مقابله با توطئه‌های دشمن اتحاد و انسجام نیاز است تا بتوانیم در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنیم و این زمانی اتفاق می‌افتد که تمام ارگان ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های تأثیر گذار در یک مسیر قرار بگیرند و همسو یکدیگر حرکت کنند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه به قله نزدیک شده‌ایم، امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست، تصریح کرد:این سخن معظم له یعنی دشمن در حال فروپاشی است و دیگر در جهان تأثیر گذار نیست.

مهمترین رسالت رسانه ها مطالبه گری است/روابط عمومی ها همکاری لازم را با اصحاب رسانه داشته باشند

این مسئول با اشاره به اینکه امروز روابط عمومی‌ها می‌توانند در رسیدن به موفقیت کمک کنند و امید آفرینی یکی از وظایف روابط‌عمومی‌ها است، بیان داشت: مشکلات در تمام دنیا وجود دارد و کشور ایران اسلامی با تمام سختی و مشقت این سختی‌ها را پشت سر گذاشته است و نباید اجازه دهیم دشمن با القای یأس و ناامیدی ملت ایران را تحت تاثیر قرار دهد.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه مهمترین رسالت رسانه‌ها مطالبه گری است، خاطر نشان کرد: روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه همکاری کنند و این مطالبه گری‌ها موجب حل بسیاری از مشکلات می‌شود.

این مسئول در پایان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه باید با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند، اذعان کرد:ارتباط با اصحاب رسانه می‌تواند در پیشرفت جامعه نقش بسزایی داشته باشد و بیان واقعیت‌ها منجر به اعتماد مردم به مسئولین می‌شود و این موضوع با همراهی اصحاب رسانه محقق می‌شود.

ارسال نظرات