فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام تاکید کرد؛
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در سفر به دره شهر گفت: رفع موانع تکمیل سد سیکان در اولویت مسئولان باشد.
کد خبر: ۹۵۳۵۰۸۳
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه استان ایلام در بازدید از سدسیکان گفت: این سد یکی از طرح‌های مهم و پر منفعت برای دره شهر است که علاوه بر توسعه کشاورزی، صنعتی و اقتصادی می‌تواند به تأمین آب شرب این شهرستان و شهرستان‌های بدره ابدانان نیز کمک کند.

 

 وی افزود: متأسفانه این پروژه به دلایل مختلف سال‌ها پیشرفت خوبی نداشته؛ اما با تغییر پیمانکار و حضور قرارگاه خاتم‌الانبیا که در استان طرح‌های مهمی را به ثمر رسانده در صورت همکاری مسئولان استانی و شهرستانی می‌توان به تکمیل این پروژه نیز امیدوار بود.

 

 شاکرمی وجود معارض به دلیل عدم تعیین تکلیف روستای بالادست این سد را از مشکلات مهم آن دانست و تصریح کرد: از یک سو باید با درنظرگرفتن مطالبه مردم سادات نشین این روستا این نیز رفع شود و از سوی دیگر نیز مردم برای ادامه روند پروژه با پیمانکار همکاری کنند

 

 فرمانده سپاه استان یادآور شد: امیدواریم با همکاری همه مسئولان متولی استانی و شهرستانی با پیمانکار شاهد به‌ثمررسیدن این پروژه مهم در دره شهر باشیم.

 

شاکرمی همچنین با حضور در گلزار شهدای دره شهر خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهم و مغفول مانده در شهرستان‌ها روایتگری زندگی شهدا است.

 

 وی تصریح کرد: مردم بخصوص قشر جوان و نوجوان باید با زندگی و منش شهدا شهرهای خود آشنا شوند.

 

 این مقام نظامی افزود: فرماندهان سپاه در سراسر استان روایتگری شهدای شهر خود را در اولویت قرار گیرد.

 

 وی در ادامه سفر خود در جلسه هم‌افزایی و تجلیل از حلقه‌های صالحین گفت: حلقه‌های صالحین با محوریت ائمه جمعه فعالیت خود را انجام دهند.

 

 شاکرمی یادآور شد: حضور روحانیون در حلقه‌های صالحین می‌تواند به رفع آسیب‌های اجتماعی خصوصاً در روستاها تأثیر بسزایی داشته باشد.

 

 وی اظهار داشت: سرمربی‌ها با ظرفیت‌سازی باید در بطن کار باشند.

 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان همچنین در بازدید از موکب هیئت رزمندگان بر میزبانی شایسته از زوار اربعین تأکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار