زنجان _ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 90 نفر ازنیازمندان محلات کمتر برخوردار به کربلای معلی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۳۵۱۷۳
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

۹۰ نفر از نیازمندان محلات کمتر برخوردار به کربلای معلی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ؛روح‌اله صالحی طرح اعزام نیازمندان به کربلای معلی به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ستاد توانمندسازی ۲۰۲۰ محله کم برخوردار در سطح کشور اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای قدردانی از این زحمات این افراد در قالب کاروان «رهسپاران عصر ظهور» به کربلای معلی اعزام شدند، تصریح کرد: تمامی این عوامل اجرایی در حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم کار‌های محرومیت‌زدایی انجام داده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در طول اقامت این عوامل در عتبات عالیات علاوه بر زیارت برنامه‌های متنوعی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه عمده زائران کاروان‌های رهسپاران عصر ظهور زیارت اولی هستند، افزود کمیته امداد با یاری سایر دستگاه‌های اجرایی تلاش دارد تا زمینه اعزام زائرانی را که برای نخستین بار به کربلای معلی اعزام می‌شوند فراهم کند.

صالحی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌‍های کاری کمیته امداد محرومیت‌زدایی و ریشه کنی فقر در مناطق محروم است که در این زمینه نیز نیازمند یاری بیش از پیش مسئولان و خیران هستیم، گفت: طرح توانمندسازی محلات کمتر برخوردار نیز در راستای نیل به همین هدف و با همکاری کمیته امداد، جمعیت هلال احمر، بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کشور در حال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طرح تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار (طرح ۲۰۲۰) در استان اجرایی و در این راستا محلات محروم زنجان شناسایی شده و در دست اقدام قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار