خبرهای داغ:

مسابقات قرآن بسیج با حضور ۲۰۰ نفر از نوجوان در منطقه شمال غرب شیراز برگزار شد

سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج توسط تعلیم و تربیت سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با حضور ۲۰۰ نفر از بسیجیان سه حوزه مقاومت بسیج خواهران در ۲۰ رشته برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۲۸۱
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز صبح امروز در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات گفت : مسابقات مرحله ای در سطح حوزه و پایگاه بسیج در قالب فرزندان قرآن دوست نوجوان که در سنین کمتر از ۶ سال و سنین جوان سال بالای ۶ سال به صورت فردی و گروهی به رقابت می پردازند.

سرهنگ احمدی جابری تصریح کرد : خواهران در ۲۰ رشته حفظ ،ترتیل خوانی برخی سوره ها ، صحیح خوانی قرآن ،ترتیل وغیره برگزار می گردد که برترین ها به مرحله ای ناحیه ای که در مهرماه برگزار می گردد راه پیدا می کنند.

این مقام سپاهی ادامه داد: در روزهای که استکبار جهانی و شیاطین به قرآن نورانی جسارت می نمایند آشنایی نسل نوجوان با مفاهیم و حفظ قرآن کریم از اهداف برگزاری مسابقات می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت : توسط تعلیم و تربیت بسیج اقدامات خوبی در زمینه آشنایی با قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان در سطح پایگاه های بسیج دنبال می گردد تا با این مفاهیم نورانی انس پیدا کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار