خبرهای داغ:

نمایشگاه طرح اسوه بهبهان در قالب ۲۳ غرفه افتتاح شد

در آئینی با حضور مسئولین،نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج خواهر و برادر در قالب ۲۳ غرفه در حسینیه رزمندگان بهبهان به مدت سه روز افتتاح شد .
کد خبر: ۹۵۳۵۳۲۵
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: نمایشگاه طرح اسوه ناحیه بسیج بهبهان با سه محوریت ۱_انتخاب و معرفی پایگاه های مقاومت برتر ۲_ارائه دست آورد های پایگاه های برتر در نمایشگاه ۳_انتقال تجربیات و نمونه های موفق به سایر رده ها با حضور پایگاه مقاومت بسیج خواهر و برادر برگزار گردید.

 

در آئین افتتاحیه این نمایشگاه جناب سرهنگ قاسمی خشاب فرمانده محترم ناحیه بسیج بهبهان ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم خدمت مسئولین و فرماندهان محترم رده های اقشاری و بسیج بیان داشته ؛ نمایشگاه طرح اسوه به همت معاونت بسیج مساجد و محلات برگزار و با رویکرد ارائه دست آورد های یکساله پایگاه های مقاومت بسیج همچون تولیدات ، خدمات ارائه شده ، فعالیت های سازندگی، فرهنگی و... میباشد. 

 

قاسمی خشاب در ادامه تصریح نمود؛ به فرموده مقام معظم رهبری سپاه و بسیج بزرگ ترین سازمان فرهنگی در دنیا و ضد تروریسم میباشد و نقش پایگاه های مقاومت بسیج در عرصه های فرهنگی و اجتماعی نقشی بی بدیل دانست و تاکید از تقویت نقش موثر بسیج در شهرستان داشته است.

 

جناب سرهنگ مرادی نیا مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه بهبهان در گفت و با خبرنگار بسیج بیان نمود ؛ برپایی نمایشگاه طرح اسوه نشان دهنده تلاش و اخلاص نیروهای جانبرکف بسیجی در ارائه خدمات یکساله خود به مردم است و باید از حمایت های ویژه برخوردار شود.

در ادامه وی خاطر نشان کرد یکی از اهدف برگزاری این جشنواره ایجاد تقویت روحیه، شور و نشاط در بین بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت میباشد. و پایگاه‌های اسوه عملکرد خود را در قالب عکس، تولیدات و صنایع دستی به نمایش گذاشته اند و مورد بازدید عموم قرار خواهد گرفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار