دوره آموزش گشت محله محور و رزم تونفا در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برگزاری دوره آموزش گشت محله محور و رزم تونفا ویژه بسیجیان همراه با تور ایست و بازرسی در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۵۳۸۴
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه گشت محله محور رضویون به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله کریم اها بیت (ع) سرخه انجام شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این این اقدام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گشت محله محور بسیج با هدف برقراری نظم و امنیت در محله از ساعت بیست و دو تا بیست و چهار با موفقیت انجام شد.

او افزود: در جهت ایجاد آمادگی در بسیجیان و ارائه نکات لازم به آن ها، دوره آموزش گشت محله محور و رزم تونفا با حضور ۲۵ نفر از بسیجیان این پایگاه مقاومت در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: برگزاری تور ایست و بازرسی از ساعت بیست و دو تا دو  بامداد در محدوده پلیس راه سرخه توسط بسیجیان و ضابطین پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی در راستای گشت های محله محور بوده است.

جلال بیان داشت: به دنبال اجرای ویژه برنامه های نوجوانه های صالحین فعالیت ورزشی ایرهاکی، فوتبال دستی، والیبال و پینگ پنگ به صورت مداوم در رده های مختلف سنی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار