خبرهای داغ:

یک دستگاه یخچال به خانواده نیازمند در سرخه اهدا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از تهیه و اهدای یک دستگاه یخچال به ارزش 160 میلیون ریال به خانواده کم بضاعت به همت گروه رهروان حاج قاسم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۵۳۹۵
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، بسیجیان و گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه اقدام به تهیه یک یخچال برای خانوام کم بضاعت کردند.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کمک های مؤمنانه جلوه زیبای همدلی و مایه خیر و برکت برای مردم در جامعه است. هر قدم و تلاشی که توسط هر فرد خیری برای رفع مشکلات و گرفتاری ها در همه زمینه ها برداشته شود، کمک مؤمنانه به حساب می‌آید.

او افزود: اثر درخشان و سودمند دیگر دستگیری از فقرا و نیازمندان این است که خداوند در اثر این رفتار شایسته، درهای خیر و برکت را به روی انسان باز کرده و او را در زندگی از رزق و روزی مادی و معنوی خویش بهره مند می سازد، در واقع انسان‌ها با کمک به فقرا و نیازمندان به شخص خود کمک‌ می‌کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: در این راستا یک دستگاه یخچال به ارزش 160 میلیون ریال به فرد کم بضاعت به همت گروه جهادی رهروان حاج قاسم تهیه و اهدا شد.

فیض خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان، جمع آوری کمک‌های مردمی ویژه موکب بقیه الله سرخه جهت خدمت به زائران اربعین حسینی به ارزش 60 میلیون ریال توسط این گروه جهادی انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار