خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند:

کار بیداری و آگاهی بخشی مردم بویژه جوانان برای جلوگیری از انحرافات باید در مساجد صورت بگیرد

همایش روز مسجد با حضور امام جمعه، مسئولین، هیئت امنا و خادمین مساجد، فرمانده های پایگاه های مقاومت بسیج برادر و خواهر در مصلی امام خمینی ره شهرستان گتوند برگزار گردید
کد خبر: ۹۵۳۵۵۲۸
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گتوند، علی جعفری در این همایش ضمن تشکر از هیئت امنا و خادمین مساجد گفت: رژیم صهیونیستی در سال ۱۳۴۸ چنین روزی مسجد الاقصی را به آتش کشیدند، از این رو، این روز به عنوان روز مسجد و بزرگداشت مسجد نامگذاری شد. 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند اظهار داشت: وقتی به انقلاب اسلامی خودمان نگاه می کنیم، می بینیم در سال ۱۳۵۷ از دل همین مساجد نیروهای جوان و انقلابی شهرها و روستاها در نهضت انقلاب امام خمینی ره نقش داشتند

 

او در ادامه به اهمیت مسجد در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان داشت: وقتی به شهدای شهرستان گتوند نگاه می کنیم،همه از دل مساجد به جبهه اعزام شدند و در دوران دفاع مقدس مسجد به عنوان یک پایگاه بود. 

 

جعفری یادآور شد: مسجد محل آموزش رزمندگان و خواستگاه رزمندگان ما برای دفاع از انقلاب و مرزها بود، لذا امروز هم باید همین کارکرد ها مساجد را داشته باشیم و مساجد را تقویت کنیم. 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند تصریح کرد: امروز هم که در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم، کار بیداری و اگاهی بخشی مردم بویژه جوانان را برای جلوگیری از انحرافات باید در مساجد دنبال کنیم. 

 

او بیان کرد: امروز بصیرت افزایی، جهاد تبیین، کارهای قرآنی و اموزش احکام ما باید در مساجد شکل بگیرد و مسجد محور اصلی باشد. 

 

جعفری در خصوص اهمیت حضور پایگاه مقاومت بسیج در مساجد افزود: اگر پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد نباشند، این بسیج ابتر است، باید فعالیت های کمی و کیفی بسیج در مساجد انجام شود. 

 

گفتنی است در پایان از فرمانده های پایگاه ها، هیئت امنا و خادمین مساجد فعال با اهدا لوح سپاس و هدایای نقدی تقدیر شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار