زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان گفت:پیاده‌روی اربعین زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر (عج) و فرصت طلایی برای تبیین قیام ابا عبدالله الحسین علیه السلام است.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۶۰
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

پیاده‌روی اربعین زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر (عج) است

حجت‌الاسلام سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه اربعین حسینی اکنون به فخر شیعه تبدیل شده است زمینه سازان ظهور است و هیچ شکی در آن نیست، اظهار داشت: امروز نهضت عاشورا همان پیاده روی اربعین است که جهان متحیر آن است.

وی با بیان اینکه زمانی که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ظهور کنند خود را با امام حسین علیه السلام معرفی می‌کنند، افزود: امام حسین علیه السلام شناخته شده است و این شناخته شدن باید استمرار داشته باشد تا روزی که مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف ظهور کنند و زمانی که ظهور می‌کنند، می‌گوید‌ای مردم من فرزند حسینم همان که او را تشنه و عطشان کشتند.

این مسئول با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین زمینه ساز ظهور مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف است، گفت: اربعین از شعائر الهی است و هرکس قدمی بردارد نشان از تقوای قلب‌ها است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به شعار حب الحسین یجمعنا، تاکید کرد:محبت و ارادت به امام حسین علیه السلام ما را زیر یک خیمه جمع کرده است و تمام ادیان و مذاهب گرد هم می‌آیند و اکنون این عظمت اربعین حسینی فرصت طلایی برای تبیین قیام ابا عبدالله الحسین علیه السلام است.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین بهترین بستر برای بیان شعار هیهات منا الذله و وقایع روز عاشورا است، تصریح کرد:این شعار منحصر به جامعه اسلامی نیست، بلکه هر انسانِ آزاده‌ای را شامل می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه امام حسین علیه السلام اسوه و الگوی کامل برای بشریت است، خاطرنشان کرد: برجسته کردن این اسوه ضروری است تا تمام دنیا بدانند راه امام حسین علیه السلام ادامه دارد و با شهادت ایشان نهضت و قیامشان به پایان نرسیده بلکه هرروز پررنگ‌تر می‌شود.

ارسال نظرات