سرپرست شهرداری یاسوج با حضور جمعی از معاونین خود و اصحاب رسانه در قالب تور یک روزه از پروژه های در حال اجرا و تکمیل شده شهرداری یاسوج بازدید کردند‌.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۹۲
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، خبرنگاران همراه با سرپرست شهرداری و مسئولان روابط عمومی از نزدیک در جریان آخرین روند پروژه پل چهارم بشار همچنین ساماندهی بلوار شهید اورنگ که تا پیش از این مورد انتقاد و دغدغه بسیاری از مردم مرکز استان قرار گرفته بود؛ آسفالت بخش زیادی از شهر و همچنین ساماندهی آبشار یاسوج قرار گرفتند.

بهرامی سپس در نشستی به همراه معاون عمرانی استاندار با رسانه‌ها با تبریک هفته دولت و همچنین تسلیت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: پروژه‌هایی را در مدت بسیار کم به صورت اضطراری در دستور کار قرار دادیم پروژه پل چهارم بشار یا همان شهید یزدان پناه که اکنون سه اکیپ برای اتمام آن در حال کار هستند و ظرف یک ماه تا ۴۵ روز آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت.

البته در این بین معاون شهردار یاسوج هم گریزی به مطالبات پیمانکار و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پل مهم در شهر یاسوج زد که پیمانکار ۱۷ میلیارد تومان مطالبات دارد و همچنین ۱۷ تا ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بتوان آن را افتتاح کرده و به زیر بار ترافیک برد.

سرپرست شهرداری یاسوج به آسفالت برخی معابر اشاره کرد که تا پیش از این مورد بی‌توجهی قرار گرفته بودند و اینگونه گفت که در جاده نقاره خانه که میدان آریو برزن را به پل سوم بشار متصل می‌کند ۲۳ هزار متر مربع آسفالت و روکش انجام شد.

وی به روکش آسفالت بلوار شهید هرمزپور و ساماندهی بلوار شهید اورنگ هم اشاره کرد که روشنایی این معبر نیز ظرف یک ماه آینده انجام می‌شود و همچنین پروژه روشنایی حد فاصل پل اول تا پل سوم در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

سرپرست شهرداری یاسوج به سایر اقداماتی که در شهر طی دو ماه گذشته انجام شده اشاره کرد که رنگ آمیزی جداول و همچنین رنگ آمیزی خیابان‌ها به میزان چندین کیلومتر در دستور کار قرار گرفت پارک‌های محله‌ای و ساماندهی آنها از دیگر اقدامات ضربتی شهرداری یاسوج بود که سجاد بهرامی به آن اشاره کرد و گفت: ۲۱ پارک محله‌ای داریم که به صورت موردی رنگ آمیزی و رنگ جدول را انجام دادیم و ۲۰ پارک دیگر را نیز در دستور ساماندهی قرار داده‌ایم.

وی به موضوع اعتراضات کارکنان و کارگران شهرداری یاسوج مبنی بر حقوق و مزایای آنها اشاره کرد و گفت: ۴ ماه حقوق پرسنل شهرداری را در این مدت دادیم ۳۰ میلیارد از این ۸۰ میلیارد از ماده ۳۹ مالیات بر ارزش افزوده بوده است مابقی را از محل درآمدهای پایدار دادیم.

یکی از کمبودها و معضلات و مشکلاتی که همواره در شهرداری یاسوج مورد انتقاد قرار می‌گرفت بی توجهی به امور فرهنگی بود که سرپرست شهرداری یاسوج در همین خصوص با تشریح برخی اقدامات گفت: برنامه‌های فرهنگی زیادی طی همین مدت کوتاه داشتیم که از جمله آنها برپایی روز عرفه، موکب‌ها، برگزاری جشنواره اقوام و همکاری با بنیاد بین‌المللی غدیر، برنامه‌های پیاده‌روی، زیارت عاشورا و اعزام تیم کوهنوردی به قله دنا انجام شد.

وی گفت: نصب بنر در مناسبت‌های مختلف و همچنین اقدامات دیگر فرهنگی متناسب با محرم عاشورا و تاسوعا و اربعین به صورت گسترده توسط شهرداری یاسوج انجام شد.

سرپرست شهرداری یاسوج همچنین پروژه ساماندهی آبشار یاسوج را به همراه خبرنگاران مورد بازدید قرار داد.

سرپرست شهرداری یاسوج بیان کرد: آبشار یاسوج بهترین آبشار مرکز استان است که بیشترین سهم را در حوزه گردشگر پذیری دارد.

بهرامی گفت: سامان دهی و سنگ فرش آبشار یاسوج را به فوریت در دستور کار قرار دادیم، ایجاد پل و رنگ آمیزی آنها نیز انجام شد.

سرپرست شهرداری یاسوج درخصوص نگرانی از مبلغ ورودی به آبشار یاسوج نیز گفت: ورودی این جاذبه گردشگری نیز کاهش یافت تا نگرانی ها در این خصوص هم مرتفع شود.

تور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوجتور یک روزه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهرداری یاسوج

 

 

ارسال نظرات