خبرهای داغ:

مسول بسیج جامعه زنان کشوردر پیامی درگذشت مرحوم حاج سید محمد قریشی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر علی اکبر و علی اصغرقریشی را به خانواده محترم این پدر فداکار تسلیت گفت.

کد خبر: ۹۵۳۵۸۸۵
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

 

مینا بیابانی در پیامی تسلیت درگذشت مرحوم حاج سید محمد قریشی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر علی اکبر وعلی اصغرقریشی تصریح کرد: این پدر وارسته و فداکار که در سایه ارادت خالصانه به خاندان اهل بیت (ع) و پیروی از آموزه‌های اسلامی،دو فرزند برومند و رشید خود را در راه سربلندی اسلام و عظمت کشور تقدیم نمود، نام و یاد خود را در دفتر زرین ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار کرد.
متن پیام  به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت مرحوم حاج سید محمد قریشی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر علی اکبر وعلی اصغرقریشی موجب تأثر خاطر شد.
این پدر وارسته و فداکار که در سایه ارادت خالصانه به خاندان اهل بیت (ع) و پیروی از آموزه‌های اسلامی،دو فرزند برومند و رشید خود را در راه سربلندی اسلام و عظمت کشور تقدیم نمود، نام و یاد خود را در دفتر زرین ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار کرد این پدر صبور و فداکار که با ایمان راسخ به آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی در طی سالیان طولانی فراق عزیزان خود را با سربلندی و عزت تحمل کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت..
سازمان بسیج جامعه زنان کشور با تسلیت به خانواده محترم این پدر فداکار، از خداوند بزرگ علو درجات برای آن مرحوم مغفور و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

ارسال نظرات