خبرهای داغ:
در سومین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ورزشی در روستاهای شهرستان بهار+تصاویر

همدان- با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای آبرومند افتتاح و احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال حسین آباد عاشوری کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۹۵۲
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بهار و مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان شهرستان بهار در راستای افزایش سرانه ورزشی در سطح استان، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای آبرومند در زمینی به مساحت ۱۱۵۲ متر مربع و با مجموع یک‌ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبار ملی و سفر ریاست جمهوری به بهره برداری رسید.

همچنین در این روز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی حسین آباد عاشوری در زمینی به مساحت ۱۱۵۲ متر مربع و با مجموع یک میلیارد از محل سفر ریاست جمهوری کلنگ زنی شد.

واحد تولید شوریجات و ترشیجات آریا خوراک نیز با حضور فرماندار شهرستان بهار، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار و جمعی از مسئولان  شهرستانی واقع در شهرک صنایع غذایی بهار با ظرفیت ۹۵۰ تن و با هزینه ۵۵ میلیارد ریال از محل آورده متقاضی و با اشتغالزایی ۱۵ نفر به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات