خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در دیدار کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون این استان گفت: ابتذال فرهنگی همانند سرطان در ابتدا خود را نشان نمی‌دهد اما وقتی ظهور و بروز پیدا کند، تمام اجزای بدن را از کار می‌اندازد.
کد خبر: ۹۵۳۶۰۲۶
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی معبودی در دیدار کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: با تقویت روحیه انقلابی و بصیرت افزایی می توان جلوی انحرافات را گرفت؛ همواره این را در جامعه تبیین و نهادینه کنیم که باید در برابر جبهه کفر و استکبار، مقاومت کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید در برابر دسیسه های دشمنان انقلاب و نظام آگاه و هوشیار باشیم تا دشمنان نتوانند کوچکترین لطمه‌ای به نظام وارد کنند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: "اسلام، رهبری و مردم" سه رکن اصلی انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دشمن برای اینکه بتواند به اسلام و رهبری صدمه بزند، تلاش می‌کند مردم را نسبت به سرنوشت اجتماعی خود بی‌تفاوت کند.

وی اظهار کرد: ابتذال فرهنگی همانند سرطان در ابتدا خود را نشان نمی‌دهد اما وقتی ظهور و بروز پیدا کند، تمام اجزای بدن را از کار می‌اندازد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به ثمره تلاش چهل‌ساله انقلاب اشاره می‌کنند و در آن ایران را کشوری آزاد، مقتدر، متدین، پیشرفته در علم، مطمئن و امیدوار و دارای منطق قوی در مسائل جهانی، رکورددار رسیدن به رتبه‌های علمی، سرآمد در گسترش خدمات و انگیزه‌های جوانان معرفی می کنند.

حجت الاسلام معبودی به برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی پرداخت و عنوان کرد: امسال هم مراسم اربعین حسینی باشکوه خاصی برگزار می شود و این حضور میلیونی خاری است در چشم دشمنان واستکبار جهانی است.

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، بیان کرد: در یک نظام مردم سالارِ دینی، شرکت عموم مردم در انتخابات با مشارکت حداکثری در حفظ و بقای آن نقش بسیار مهمی دارد و مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

ارسال نظرات