معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: در پنج ماهه نخست امسال ۲۱ میلیارد تومان از طریق حامیان به حساب کودکان یتیم و نیازمند کردستانی واریز شده است.
کد خبر: ۹۵۳۶۰۲۹
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سید منصور بیننده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان امروز، چهارم شهریور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: هم اکنون ۱۰هزار کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۷ هزار حامی نیکوکار از این کودکان حمایت می‌کنند، افزود: در پنج ماهه نخست امسال ۲۱ میلیارد تومان از طریق این حامیان به حساب این کودکان واریز شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان با اشاره به اینکه کودکان محسنین کسانی هستند که سرپرست آن‌ها به دلایلی مثل بیماری، پیری و سایر مشکلات قادر به تأمین مخارج آن‌ها نیستند، بیان کرد: کمک‌های حامیان این کودکان به صورت مستقیم به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی از رشد ۲۱ درصدی میزان کمک‌های امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: میانگین دریافتی کودکان یتیم ۷۰۰ هزار تومان و کودکان محسنین ۳۷۰ هزار تومان است.

بیننده یادآور شد: تمامی افراد نیکوکار جهت مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند با تقبل حمایت از یک و یا هر چند کودک که تمایل دارند به صورت ماهیانه کمک‌های خود در حد توان به حساب این کودکان واریز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات