مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۳۶۰ دانشجوی زائر اولی استان به همایش پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۵۹
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سعادت صالحی نیا در حاشیه اعزام یکی از این کاروان های دانشجویی گفت: ۳۶۰ دانشجو شامل ۱۸۰ دانشجوی دختر و ۱۸۰ دانشجوی پسر از دانشگاه های سراسر کهگیلویه و بویراحمد به عنوان اولین کاروان دانشجویی مستقل اربعین استان به مدت یک هفته در همایش پیاده روی اربعین شرکت خواهند کرد و در نجف و کربلا نیز حضور می یابند.

وی بیان کرد: دانشجویان عزیز بر این باورند که مبارزه همچنان ادامه دارد و باید در جبهه حسین بن علی علیه السلام باشند که الحمدالله دانشجویان ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد استقبال خیلی خوبی از بزرگترین کاروان دانشجویی اربعین داشتند.

اعزام ۳۶۰ دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی به پیاده روی اربعین حسینی

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتقاد ما بر این است که این راهپیمایی دانشجویی بزرگترین کار تشکیلاتی و مهارتی است و گسترده ترین عملیات فرهنگی در سطح استان در این ایام همین است.
صالحی نیا افزود: از همه دانشگاهیان و مراکز عالی استان که با درک متعالی از اهمیت این برنامه فرهنگی و معنوی نهایت مشارکت و همکاری را داشتند قدردانی می کنم.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار