خبرهای داغ:
اسماعیلی خبر داد

اجرای پروژه کارخانه شیشه ملایر با ۸۰ هزار میلیارد ریال

همدان-فرماندار ویژه ملایر بااشاره به آغاز عملیات اجرایی کارخانه شیشه ملایر گفت: این پروژه در مرحله پایانی با ۸۰ هزار میلیارد ریال اجرا می‌شود و مقرر شده تا هفته دولت سال آینده مرحله نخست آن به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۴۹
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در آیین آغاز عملیات اجرایی کارخانه شیشه ملایر اظهار کرد: این کارخانه بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ ملایر است که دولت سیزدهم به مردم هدیه می‌دهد.

وی بیان کرد: این پروژه در مرحله پایانی با ۸۰ هزار میلیارد ریال اجرا می‌شود و مقرر شده تا هفته دولت سال آینده مرحله نخست آن به بهره برداری برسد.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: عمده محصول تولیدی این طرح صادراتی است و تلاش کردیم در نزدیکی خط آهن ملایر اجرایی شود تا صادرات به عراق و ترکیه و اروپا به راحتی انجام شود.

وی ادامه داد: در مرحله پایانی برای ۱۵۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود که اقدام سرمایه‌گذار در ایجاد این پروژه بزرگ ستودنی است.

اسماعیلی همچنین از حمایت‌های ویژه استاندار همدان از تولید و سرمایه‌گذاری به ویژه سرمایه‌گذار کارخانه شیشه قدردانی کرد و افزود: در مسیر اجرای این پروژه فراز و نشیب زیادی طی شد که با نگاه دولت مردمی سیزدهم و حمایت استاندار همدان، امروز شاهد کلنگ‌زنی این پروژه هستیم.

گفتنی است؛  در پنجمین روز از هفته دولت با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و استاندار همدان، عملیات اجرایی بزرگترین کارخانه شیشه خاورمیانه و ایران با سرمایه‌گذاری ۸۰ هزار میلیارد ریال در شهرستان ملایر آغاز شد.

این کارخانه در مرحله نخست برای ۲۵۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار