۵ هزار و ۵۰۰ هنرمند بسیجی در ۱۰ انجمن هنری سازماندهی و ۱۹ کانون بسیج هنرمندان در سطح شهرستان‌ها فعال هستند و در راستای اهداف انقلاب و جهاد تبیین نقش آفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۳۶۴۲۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ «حمیدرضا هراسانی» مسئول بسیج هنرمندان استان مازندران امروز در دیدار با سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۰۰ هنرمند بسیجی در ۱۰ انجمن هنری سازماندهی شدند، اظهار داشت: ۱۹ کانون بسیج هنرمندان در سطح شهرستان‌ها فعال هستند و در راستای اهداف انقلاب و جهاد تبیین نقش آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به اشتراکات برنامه‌های بسیج هنرمندان با اداره کل حفظ آثار، افزود: همکاری در تولید بیش از ده عنوان کتاب و برگزاری کارگاه‌های اموزشی داستان و شعر و ادبیات مقاومت، برگزاری جشنواره‌های شعر دفاع مقدس از جمله «اشک انار» از جمله آنهاست.

هراسانی با اشاره به اجرای برنامه‌های این سازمان با رویکرد اجلاسیه شهدای مازندران گفت: برگزاری انجمن شعر و ادب و انجمن فیلم با نگاه نقد و بررسی جهت تقویت آثار هنرمندان از جمله این برنامه‌هاست.

«سید محمد صادقی سنگدهی» معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار مازندران با بیان اینکه ۱۶ برنامه مشترک با بسیج هنرمندان داریم، اظهار داشت: برنامه‌ها با تعامل و هم افزایی انجام می‌شود.

«روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل نیز بسیج هنرمندان مازندران را یکی از بازو‌ها و ابزار‌های این اداره کل در برگزاری جشنواره‌های هنری دانست و اذعان داشت: با همکاری و تعامل دو مجموعه اتفاقات خوبی در موزه هنر ارزشی و دفاع مقدسی در سطح استان رقم خورده است.

ارسال نظرات