افتتاح و بهره‌برداری ۱۳۹ پروژه در خلیل‌آباد/ ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار صرف طرح‌های هفته دولت شد

فرماندار خلیل‌آباد، از افتتاح و بهره‌برداری ۱۳۹ طرح و پروژه با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۵۱۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل‌آباد؛ سید مسعود یاوری اظهار کرد: هفته دولت امسال با شعار دولت مردم است و لذا کلیه برنامه‌ها با محوریت مردم برگزار خواهد شد و در این راستا باتوجه‌به اهداف دولت بیشتر طرح‌های قابل افتتاح در سطح بخش‌ها و روستاها است.

 وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری ۱۳۹ طرح و پروژه با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان، افزود: این طرح‌ها شامل  ۳۲ طرح در حوزه کشاورزی، ۳۶ طرح در  توسط کمیته امداد، ۳۵ طرح توسط بهزیستی، ۳ مورد توسط مدیریت برق شهرستان، ۳ مورد توسط اداره آبفا، ۵ طرح خدماتی توسط شهرداری خلیل‌آباد، و ۸ پروژه عمرانی توسط بخشداری  مرکزی شهرستان به اتمام رسیده است در طول این هفته افتتاح می‌گردد.

یاوری مطرح کرد: هفته دولت یک پروژه توسط آموزش‌وپرورش، ۲ مورد توسط  شهرداری کندر و نیز تعداد  ۵ طرح  به‌وسیله راه و شهرسازی، و ۸ پروژه توسط بخشداری شش طراز، ویک پروژه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار خلیل‌آباد توضیح داد: این طرح‌ها در  حوزه کشاورزی شامل، احیای قنوات، بسته‌بندی و سورت کشمش، کارگاه‌های تولیدی و نیز ساخت مسکن روستایی توسط کمیته امداد و بهزیستی، امور آبرسانی، طرح‌های حوزه خدمات شهری و تایل و آسفالت‌ریزی انجام می‌شود.

یاوری با بیان اجرای بیش از ۶۵ برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستان در طول هفته دولت به برنامه‌های ده گردشی و دیدار و ملاقات با مردم در شهر و روستاها اشاره کرد و افزود: برگزاری میز خدمت در مسجد جامع  با حضور کلیه مدیران شهرستان و پاسخ به سؤالات مردم، حضور رؤسا در مساجد  روستاها و شهر و برگزاری  برنامه‌های  پرسش‌وپاسخ، از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان خلیل‌آباد است.

 

مشکلات  زمین‌های نهضت ملی در شهر کندر و خلیل‌آباد

 

فرماندار خلیل‌آباد با اعلام اینکه متقاضیان  زمین در شهر کندر که در قرعه‌کشی  نام آنان اعلام شده است، باید برای دریافت زمین  به بنیاد مسکن و شهرداری مراجعه کنند، گفت: در خصوص زمین‌های  نهضت ملی نیز به‌زودی  مراسم قرعه‌کشی  و واگذاری زمین‌ها انجام می‌شود.

وی از ثبت اشتغال ۱۳۳۶ نفر در سامانه رصد شهرستان خلیل‌آباد  در سال جاری خبر داد و اعلام کرد: خبر داد و گفت: سال گذشته اقداماتی شامل صدور ۴۳۸ پروانه صنفی، فعال‌سازی دو کارگاه تولیدی فرش کوچک با اشتغال ۲۰ نفر و صدور چهار پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی به ارزش سرمایه‌گذاری ۳۵ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال و نیز ایجاد اشتغال برای ۶۱ نفر انجام شده است.

یاوری تصریح کرد: طرح «پا را پلاستیک متین» باارزش ۷۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای هشت نفر در این شهرستان افتتاح شده و برای احداث هفت اقامتگاه بوم‌گردی نیز موافقت اصولی صادر و همچنین تسهیلاتی معادل ۱۵ میلیارد تومان در حوزه گردشگری پرداخت شده است.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار