رضا شریفی گفت: باید در انجام امورات کاری منسجم و همدل باشیم در این زمینه با احدی تعارف نداریم و اگر فردی در فضای سیستم اداری به دنبال مسائل قومیتی برود به طور قاطع با آن برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۱۰
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان،رضا شریفی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در مراسم بزرگداشت روز کارمند که در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان برگزار شد با بیان اینکه همزمانی هفته دولت و اربعین حسینی را به فال نیک می‌گیریم، اظهار کرد: تقارن این دو مناسبت با یکدیگر باعث برکت در اجرای کارها است.

وی افزود: وضعیت سیستان و بلوچستان رو به بهبود است ولی همچنان جا برای کار و تلاش بسیار‌ است.

این مسئول ادامه داد: نظام مسائل استان و نظام حل مسائل آن در سیستان و بلوچستان وجود دارد، در حوزه مدیریت، برنامه‌ریزی و اعتبارات وضعیت خوب است اما در حوزه نظارت هنوز جای کار دارد تا منجر به اصلاح معیار و اصلاح انحراف از معیار شود.

وی بیان کرد: در حوزه سیستم اداری سیستان و بلوچستان باید به سمت شعار ارتقای بهره‌وری پیش برویم و در این مسیر گام برداریم.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان افزود: دشمن تمام نقاط قوت نظام، تهدیدها و فرصت‌ها و مزیت‌های راهبردی ما را احصاء و آنالیز کرده است.

وی ادامه داد: معاندین علل ایجاد انقلاب و علل بقاء و استمرار و حفظ نظام را بررسی کرده اند و منطقه به منطقه و قوم به قوم موارد را آنالیز کرده اند تا از تمام این ابزارها استفاده کنند و افکار را مهندسی کنند.

شریفی اذعان کرد: در اتاق‌های فکر دشمن به صورت روزانه و فصلی وضعیت جمهوری اسلامی ایران و اینکه در چه وضعیتی قرار داریم بررسی می‌شود و خروجی تمام این‌ها و فتنه‌هایی که در سال‌های گذشته رقم زدند به این نتیجه رسیدند که انقلاب اسلامی را با اقدام سخت نمی‌توانند متوقف کنند بنابراین بر روی شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی سرمایه‌گذاری کردند و همچنان هم سرمایه‌گذاری می‌کنند تا بتوانند بر افکار مردم تاثیر بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن از پای نخواهد نشست چرا که بر این باور است که به صورت نرم و آرام آرام باید ضربه بزند تا انحراف معیار شکل بگیرد و در دراز مدت به اهداف خود برسد از همین رو ما باید بسیار هوشیار باشیم.

شریفی ادامه داد: سوء مدیریت ها و ضعف مدیریت‌ها باید اصلاح شود تا معدل سیستان و بلوچستان مطلوب شود چرا که تیم استان تیم هماهنگ و دلسوزی است.

وی گفت: اخلاص همان چیزی است که شهیدان رجایی و باهنر و شهید حاج قاسم سلیمانی به وسیله آن ماندگار شدند، ما نیز باید با پیروی از این سیره و منش در انجام امورات انسجام و همدل باشیم.

وی تاکید کرد: نباید به دنبال دو دستگی بین شیعه و سنی باشیم، در این زمینه با احدی تعارف نداریم و اگر در فضای سیستم اداری شخص یا اشخاصی به دنبال مسائل قومیتی بروند به طور قاطع با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای رفاه، توسعه و پیشرفت استان کارهای خوبی انجام شده، در زمینه رفع تنش آبی موضوع انتقال آب از دریای عمان و حفر چاه ها در دستور کار است در حوزه کشاورزی، معادن و توسعه سواحل مکران نیز اقدامات موثری در دست اجرا است.

شریفی در پایان با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های استان به نحو مطلوب استفاده کرد، گفت: سیستان و بلوچستان استان محرومی نیست اما در انسجام نخبگانی و در کانون قدرت و تصمیم گیری ضعیف است که باید برای رفع آنها تلاش کرد.

ارسال نظرات