همزمان با هفته دولت ، فرماندار شهرستان نیمروز همراه با مدیران شهرستان در محل مسجد امام حسن مجتبی (ع) میز خدمت را به منظور پاسخگویی به نمازگزاران و مردم تشکیل و برگزار کردند.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۱۱
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج از نیمروز،امینی راد فرماندار شهرستان نیمروز در حاشیه برپایی میز خدمت در شهرستان نیمروز اظهار کرد: .میز خدمت همزمان با هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان و مدیران ادارات شهرستان نیمروز در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر ادیمی برگزار شد تا مردم این شهرستان بدون واسطه ، دیدگاه‌ها ، نظرها و مشکلات خود را مطرح و پاسخ لازم را از سوی مسئولان مربوطه دریافت کنند.

 وی حضور مسئولین ادارات شهرستان در بین مردم را نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت : کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان از اهداف برپایی این میز خدمت است.

فرماندار شهرستان نیمروز در ادامه خاطر نشان کرد : هدف از استقرار میز خدمت را ارتباط مستقیم با مردم ، دسترسی بی واسطه مردم به مدیران عنوان کرد.

گفتنی است در این برنامه ( میز خدمت ) مردم مشکلات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند و مسئولان حاضر راهکاری مناسب جهت رفع آنها ارائه نمودند .

ارسال نظرات