خبرهای داغ:
حجت الاسلام احمدوند:

پدیده طلاق، زنگ خطری برای جامعه است

همدان-معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: متاسفانه امروز تقاضای دریافت خدمات مشاوره‌های طلاق بیشتر از مشاوره‌های ازدواج است و این یک آسیب است که زنگ خطر جامعه را به صدا درمی‌آورد.
کد خبر: ۹۵۳۶۹۹۹
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

پدیده طلاق، زنگ خطری برای جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام پیرمحمد احمدوند در آئین تحلیف مشاورین امور خانواده استان همدان و رونمایی از سامانه مسیر، اظهار کرد: امیدواریم مراکز مشاوره و وکلا، همه موجبات استحکام خانواده باشد، اما متاسفانه امروز تقاضای دریافت خدمات مشاوره‌های طلاق بیشتر از مشاوره‌های ازدواج است و این یک آسیب است که زنگ خطر جامعه را به صدا درمی‌آورد، اگر بتوانیم تمام دلسوزانی که مشتاق هستند که خانواده‌ها پابرجا باشند و کاری کنیم که خانواده ها ماندگار شوند کار بسیار خوبی انجام داده‌ایم.

وی افزود: زمانی که موضوعی به عنوان طلاق در جامعه اتفاق می‌افتد زوجین آسیب جدیمی‌بینند اما آسیب دیدن زوجین قابل پیشگیری است و نفر سومی که در این بین بیشتر آسیب می‌بیند و هیچ اراده دفاعی از خود ندارد فرزندان هستند؛ لذا سرنوشت فرزندان دست زوجین است، ما امیدواریم اتفاقی بیفتد که ورودی پرونده‌های طلاق کاهش یافته و میزان قوام و ماندگاری خانواده‌ها بیشتر شود.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: راه اندازی این مراکز کمک می‌کند ما در اموری که مختص خانواده است اطلاعات لازم را به خانواده‌ها داده و استفاده کنیم؛ متقاضیان طلاق مشکلات بعد از طلاق را نمی‌بینند؛ لذا در این زمینه هر تلاشی نزد خداوند متعال اجر خواهد داشت.

وی در پایان ابراز کرد: عبادات فقط به نماز، روزه و جهاد نیست اینکه یک خانواده پابرجا باشد و فرزندان به ثمر برسند و بتوانند وارد جامعه شوند مثمر ثمر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار