مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح دبستان ۱۲ کلاسه حضرت فاطمه سلام الله علیه بنیاد برکت؛

کرمان شاهد تحوّلی بزرگ در حوزه‌ تحویل فضاهای فیزیکی مدارس است

دبستان ۱۲ کلاسه حضرت فاطمه سلام الله علیه بنیاد برکت با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان با حضور جمعی از مسئولان در راور به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۳۷۲۱۳
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح دبستان ۱۲ کلاسه حضرت فاطمه سلام الله علیه بنیاد برکت با اشاره به نقش موثر فضای آموزشی در تسهیل فرایند یاددهی یادگیری گفت: استاندارد سازی و شاداب سازی فضاهای آموزشی یکی از مهمترین ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که در استان کرمان با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در حال پیگیری است.

وی از افتتاح و بهره برداری از ۷۱۳ کلاس درس تا ابتدای سال تحصیلی جدید در استان خبر داد و افزود: در فصل بازگشایی مدارس، شاهد تحوّلی بزرگ در حوزه‌ تحویل فضاهای فیزیکی مدارس در سطح استان هستیم و تکمیل این تعداد کلاس درس در تاریخ آموزش و پرورش استان بی‌نظیر است.

رضایی ضمن تاکید بر خدمات دولت سیزدهم در حوزه‌ مدرسه‌سازی، ادامه داد: در پنج ماهه امسال با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه‌ تکمیل پروژه‌های آموزشی استان، ۷۱۳ کلاس درس با زیربنای ساختمان ۹۸۰۰۰ متر مربع آماده بهره‌برداری می‌شود که با افتتاح و تحویل این تعداد کلاس، سرانه‌ی فضای فیزیکی مدارس استان کرمان به میزان ۰.۱ مترمربع افزایش خواهد یافت.

وی گفت: آموزش و پرورش استان کرمان به لحاظ تعداد کلاس درس تحویلی، حائز رتبه‌ سوم و به لحاظ زیربنای فضاهای تحویلی حائز رتبه‌ی دوم کشور است.

مدرسه ۱۲ کلاسه برکت حضرت فاطمه سلام الله علیه با زیربنای آموزشی ۱۳۰۷ متر مربع و با ۲۸۰۰ متر مربع محوطه سازی در شهرستان راور به بهره برداری رسید.

برای این مدرسه ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده که ۸ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات دولتی و ۴ میلیارد تومان دیگر توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) پرداخت شده است.

دبستان ۱۲ کلاسه حضرت فاطمه سلام الله علیه بنیاد برکت با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مسئولان در راور به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار