خبرهای داغ:
‍ سپهری خبر داد

برگزاری مسابقات ووشو ویژه بانوان در شهرستان ملایر

همدان-رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: مسابقات ووشو ویژه بانوان گرامیداشت هفته دولت و روز جهانی ووشو در سالن شهید ندافی شهرستان ملایر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۷۲۹۴
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

حمیدرضا سپهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: مسابقات ووشو ویژه بانوان گرامیداشت هفته دولت و روز جهانی ووشو در سالن شهید ندافی شهرستان ملایر برگزار شد.

وی افزود: توسعه ورزش بانوان و جذب دیگر جوانان و دختران شهرستان به ورزش و ترویج فرهنگ سلامتی و تندرستی با ورزش و معرفی مستعدین رشته ورزشی ووشو برای تشکیل تیم در رده‌های سنی مختلف از اهداف برگزاری مسابقات ووشو ویژه بانوان بود که به مناسبت هفته دولت و روز جهانی ووشو با همکاری هیئت ووشو و مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان در سالن شهید ندافی مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: بیش از ۳۱۵ نفر از ورزشکاران و قهرمانان و علاقمندان به این رشته ورزشی که در باشگاه‌های دولتی و خصوصی سطح شهرستان و بخش‌های تابعه تمرین و فعالیت می‌کنند در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شرکت کردند و برای کسب مقام و رتبه برتر آن به مدت سه روز  با هم به رقابت پرداختند.

وی عنوان کرد: در پایان از سوی هیئت ووشو شهرستان ملایر با اهداء حکم قهرمانی و مدال از برترین‌های هر رده سنی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات