رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج، از بازدید‌های روزانه و مستمر کارشناسان این اداره از مواکب مستقر در سطح شهر و همچنین واحد‌های بین‌راهی به‌منظور نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی شایسته به زوار اربعین حسینی در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۳۹۰
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

امیر صادقی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،با اشاره به افزایش حضور مسافران و زائران حسینی در شهرستان سنندج، گفت: تمام امکانات برای خدمات‌رسانی، اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در راه برگشت از کربلای معلی مهیا شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج اظهار کرد: در بازدید‌های روزانه و مستمر تیم‌های نظارتی این اداره و ادارات مرتبط از مراکز اقامتی و واحد‌های بین‌راهی در مسیر تردد کاروان‌های زیارتی، وضعیت بهداشت، امنیت و ارائه خدمات‌دهی شایسته و مطلوب به مسافران و زائران اربعین حسینی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی افزود: نظارت و بازرسی از اماکن اقامتی و پذیرایی، نمازخانه‌های بین‌راهی، سرویس‌های بهداشتی و موکب‌های مستقر در مسیر تردد زائران اربعین حسینی تا یک هفته پس از ایام اربعین به‌صورت مستمر ادامه دارد و در صورت عدم رعایت ضوابط، با واحد‌های متخلف برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات