خبرهای داغ:

ارائه خدمات فرهنگی به زائران اربعین توسط موکب مدرسه علمیه الزهرا (س) اندیمشک

مدرسه علمیه الزهرا (س) خواهران اندیمشک همزمان با ایام اربعین حسینی اقدام به برپایی موکب جهت ارائه خدمات فرهنگی کرده است.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۵۴
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

منیره توکلی مردخی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، مدرسه علمیه الزهرا (س) خواهران اندیمشک موکبی در یادمان شهدای گمنام این شهرستان برپا کرده است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) خواهران اندیمشک، افزود: طلاب خواهر در این موکب به ارائه خدماتی از جمله مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی، تصحیح قرائت نماز پرداخته‌اند.

وی اذعان کرد: اهدا و نشر احادیث و روایات تأثیرگذار تحت عنوان رزق معنوی، دلنوشته‌ای برای حسین امام حسین (ع) توسط زائران، نامه‌ای از امام حسین (ع) برای زائران به‌صورت مصاحبه، پاسخگویی به شبهات اربعینی قرائت سوره فجر، کار با کودک، قصه‌گویی، نقاشی و رنگ آمیزی با موضوع اربعین، طرح زیارت نیابتی از امام، رهبر انقلاب و شهدا به‌صورت آماده‌سازی عکس شهدا و مزین به آیات قرآن کریم جهت نصب به کوله‌های زائران، راه اندازی پویش حجاب در قالب نصب پلاکارد‌هایی با موضوع حجاب، از دیگر اقدامات مهم این موکب به شمار می‌روند.

توکلی‌مردخی، تصریح کرد: این اقدامات فرهنگی به منظور تبلیغ دین و تبیین حقیقت عاشورا و اربعین و همچنین تداوم راه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و نهضت سرخ حسینی انجام می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار