بامشارکت بانوان جهادگر بسیجی صورت گرفت؛

اهدای ۲ هزار ۵۰۰ هدیه فرهنگی بانوان شاندیزی به زائران کوچک اربعین/ترویج فرهنگ فرزندآوری در پویش" غدیر تا اربعین"

بامشارکت بانوان جهادگر بسیجی و پویش فرزندآوری " غدیر تا اربعین" شاندیز، ۲ هزار ۵۰۰ بسته فرهنگی زیبا ویژه کودکان تهیه و در پیاده روی اربعین ۱۴۰۲ به زائران کوچک حسینی با هدف ترویج فرهنگ فرزندآوری اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۶۸
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۲

اهدای ۲ هزار ۵۰۰ هدیه فرهنگی بانوان شاندیزی به زائران کوچک اربعین/ترویج فرهنگ فرزندآوری با پویش

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از طرقبه شاندیز،  بامشارکت بانوان جهادگر بسیجی و پویش فرزندآوری شاندیز، ۲ هزار ۵۰۰ بسته فرهنگی زیبا ویژه کودکان تهیه و در پیاده روی اربعین ۱۴۰۲ به زائران کوچک حسینی با هدف ترویج فرهنگ فرزندآوری اهدا شد.

ابتدا بانوان گروه های جهادی و خیرین شاندیزی پای کار آمدند و مواد اولیه این بسته های فرهنگی را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال خریداری و در اختیار پویش قرار دادند و چند گروه جهادی دیگر هم با کمک های مالی برای تهیه وسایل تزئینی و مورد نیاز پای کار آمدند تا این بسته های فرهنگی آماده و در اختیار موکب ها و زائران اربعین حسینی در کربلای معلی قرار گرفت.

شروع این طرح فرهنگی در شهر شاندیز از دهه کرامت امسال بود و پویش فرزندآوری شاندیز باعنوان” شاندیز جوان و پویا” در برنامه های دهه کرامت در پارک های سطح شهر و محلات پرتردد شهر یک سری بسته های فرهنگی جهت تشویق و ترغیب افراد جامعه به فرزندآوری توزیع کردند.

در همین راستا اعضای پویش فرزندآوری شاندیز بروشورهایی را طراحی کردند که در تیتراژ بالا چاپ شد و همراه این هدایای کودکانه شامل انواع؛ کش سر، تل، کیف های کوچک دخترانه، جامدادی، جانماز، پنس و گلسرهای زیبا، گیره روسری، جوراب بچه گانه و شکلات، بسته های تغذیه سالم هم مثل؛ توت خشک، سیب خشک و گردو همراه یک عکس نوشته زیبا داخل بسته ها قرار دادند و در سطح شهر توزیع شد که استقبال خوبی از این بسته های فرهنگی شد، بنابراین تصمیم گرفته شد که این فعالیت چون ایام اعیاد غدیر و قربان پیش رو بود ادامه پیدا کند و همچنین برای اجرای این طرح در پیاده روی اربعین حسینی برنامه ریزی های لازم نیز انجام شد.

هدف از اهدای این بسته های فرهنگی به زائران کوچک حسینی در مسیر پیاده روی اربعین ۱۴۰۲ انجام فعالیتی کشوری و جهانی بود که در آن نیز پویش” غدیر تا اربعین” رقم خورد.


خبرنگار/دوست حصار

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار