خبرهای داغ:
شاهرود_مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در ۱۸ نقطه این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۸۹
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

مسیر‌های ۱۸ گانه پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس عبداللهی در گفتگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: در استان سمنان همچون سال‌های گذشته پیاده‌روی دلدادگان اربعین (ع) در شهر‌ها و روستا‌های مختلف این استان برگزار می‌شود.
او با اشاره به اینکه برپایی پیاده‌روی دلدادگان اربعین در ۱۸ نقطه استان سمنان برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: در سمنان پیاده‌روی دلدادگان اربعین از میدان امام علی (ع) به سمت مصلای این شهر رأس ساعت هفت صبح برپا می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه پیاده‌روی دلدادگان اربعین در شاهرود نیز از ساعت هفت صبح آغاز می‌شود، گفت: مسیر این پیاده‌روی از سه‌راه مجن تا امامزاده سیدابوالقاسم بسطام مشخص شده است.
عبداللهی خاطرنشان کرد: پیاده‌روی دلدادگان اربعین در دامغان ساعت هفت صبح از مسیر گلزار شهدای گمنام پارک دانشجو (جاده کمربندی) تا آستان امامزادگان جعفر و محمد (ع) و در میامی ساعت ۱۰ صبح از میدان عاشورا گلزار شهدا این شهر برگزار می‌شود.
او با اشاره به اینکه در مهدی‌شهر این مراسم ساعت ۱۰ صبح از میدان ولیعصر (عج) تا گلزار شهدای گمنام این شهر برپا می‌شود، افزود: پیاده‌روی دلدادگان اربعین در سرخه رأس ساعت هفت صبح همچون سال‌های گذشته از میدان آزادی به سمت امامزادگان لاسجرد انجام می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: در آرادان پیاده‌روی دلدادگان اربعین گلزار شهدا تا امامزاده شاه سلطان نظر برپا می‌شود.
عبداللهی گفت: در گرمسار نیز آیین معنوی پیاده‌روی دلدادگان اربعین ساعت ۹ صبح از گلزار شهدا این شهر به سمت امامزاده اسماعیل (ع) برپا می‌شود.
او با اشاره به برگزاری پیاده‌روی دلدادگان حسینی در روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه گفت: موکب‌هایی جهت پذیرایی از عزاداران حسینی در مسیر پیاده‌روی دلدادگان اربعین در استان سمنان برپا شده است.
به گزارش بسیج، سه قرارگاه پهنه‌ای، هشت قرارگاه منطقه‌ای و ۷۵ گروه جهادی جهت خدمت‌رسانی استان سمنان در ایام پایانی ماه صفر در قالب جاماندگان اربعین و مواکب بین‌راهی در مسیر علی ابن موسی‌الرضا (ع) در محور‌های مواصلاتی این استان آماده خدمات‌رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی و حرم رضوی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار