خبرهای داغ:
شاهرود_مدیر آموزش و پرورش شاهرود عنوان کرد: از همه نظر به سود خانواده‌هاست که فرزندانشان در شهر خود درس بخوانند.
کد خبر: ۹۵۳۷۹۸۴
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

استفاده دانش آموزان از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمد موسوی در جلسه مشترک با رئیس دانشگاه آزاد شاهرود و اعضای ستاد هدایت تحصیلی این دانشگاه اظهار کرد: امیدوارم دانش‌آموزان شهرستان شاهرود از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی که سطح آن از بسیاری از دانشگاه‌ها بالاتر است استفاده کنند.
او اضافه کرد: فرصت‌ها را نباید از دست داد و باید از اکنون معرفی جامعی از دانشگاه انجام و در این رابطه استادان به خانواده‌ها معرفی شوند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، تحصیل در شهر محل سکونت را گامی رو به جلو و انتخاب درست دانست و ادامه داد: حتی از نظر مالی هم برای خانواده‌ها به‌صرفه‌تر است تا اینکه فرزند خود را به شهر‌های دور و با هزینه‌های مسکن و سایر هزینه‌های اضافه بفرستاند تا تحصیل کند، علاوه بر این حتی رفتن فرزندان به شهر‌های دیگر برای تحصیل می‌تواند منجر به نگرانی‌های متعدد و آسیب‌های اجتماعی شود، در حالی که دانشگاه آزاد کنار گوششان با فضای مناسب و استادان با مدارج علمی ارزشمند آماده خدمت‌رسانی به آنهاست.
موسوی با تأکید بر اینکه باید همه کمک کنند تا دانش‌آموزان در شاهرود تحصیل کنند و فارغ‌التحصیل شوند، بیان کرد: می‌توان از ظرفیت استادان دانشگاه آزاد در بعضی دوره‌های ضمن خدمت آموزش و پرورش استفاده کرد.
او، خطاب به اعضای ستاد هدایت تحصیلی شهرستان شاهرود گفت: آماده‌ایم با شما همکاری داشته باشیم و در این رابطه فضای تعامل برای معرفی ظرفیت‌های دانشگاه در بین خانواده‌ها فراهم است، می‌توانید محتوا‌های مربوط به معرفی دانشگاه را برای ما ارسال کنید تا در سکو‌های مربوط به آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی شود.
حسینعلی سمیعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هم خواستار استفاده از ظرفیت‌های این دانشگاه در راستای اهداف عالی تعلیم و تربیت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها