مسئول بسیج رسانه استان زنجان:

جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در زنجان برگزار می شود

زنجان - مسئول بسیج رسانه استان زنجان گفت:نهمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در 10 قالب خبری و رسانه‌ای در زنجان اجرا و اختتامیه این جشنواره ۲۱ دی‌ماه برابر با روز بسیج رسانه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۸۱۰۰
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

نهمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در زنجان برگزار می شود

عباسعلی سرداری در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با اعلام این خبر اظهار داشت: نهمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در 10 قالب خبری و رسانه‌ای در زنجان اجرا و اختتامیه این جشنواره ۲۱ دی‌ماه برابر با روز بسیج رسانه برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان دانست و گفت:امید آفرینی،آگاهی بخشی،روشنگری و جهاد تبیین در مقابل جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمن از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره نیز محسوب می شود.

این مسئول در ادامه بیان کرد: جشنواره ابوذر فرصت خوبی برای ظهور استعدادهای رسانه‌ای استان زنجان است.

سرداری تصریح کرد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در 10 قالب گزارش خبری،مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، موشن‌گرافی، اینفوگرافی،عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند، پادکست برگزار می‌شود.

وی در ادامه به محور های این جشنواره اشاره کرد و گفت: شعار سال(مهار تورم و رشد تولید)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام،امید و نشاط‌ آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و رسانه و گروه های جهادی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه استان زنجان بیان کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره باید از اول دی‌ماه سال گذشته تا اول آذرماه امسال در یکی از رسانه‌های استانی مانند نشریات، روزنامه‌ها، سایت‌های خبری و غیره منتشر شده باشد و آخرین مهلت ارسال آثار 1 آذر ماه سال جاری است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد:علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  02433552240 و 09921968768 سازمان بسیج رسانه استان زنجان تماس حاصل نمایند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار