معاون امور استان‌ها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: جمع بندی گزارشات دریافتی از برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین در ایران اسلامی رشد ۲۰ الی ۳۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.
کد خبر: ۹۵۳۸۱۶۴
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

 

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر شنبه ۱۸ شهریور ماه در جمع خبرنگاران طی سخنانی در خصوص راهپیمایی اربعین در کشور های عراق و ایران خاطر نشان کرد: باید به خاطر رویداد بزرگ و خلق حماسه عظیم اربعین حسینی خدا را شاکر باشیم ، حضور بیش از ۲۰ میلیون جمعیت در راهپیمایی نجف تا کربلا و شرکت ۴ میلیون زائر از ایران اسلامی در این راهپیمایی در تاریخ بی نظیر است.

این مقام مسئول ادامه داد: مسئولان عراقی گفتند این روند رو به رشد ، طی ۱۰ سال آینده ، جمعیتی بیش از ۴۰ میلیون را رقم خواهد زد و در کنار آن حماسه بزرگ راهپیمایی باشکوه مردم ایران در سراسر کشور اربعین را شکوه بیشتری بخشید.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطر نشان کرد: به لطف الهی و تلاش تمامی فعالان مردمی و مسئولان کشور ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به این جمع بندی رساند که راهپیمایی اربعین را به صورت سراسری اعلام کند ، در شهر تهران سالهاست که این حرکت بزرگ انجام می شود و سال گذشته غریب به ۴ میلیون نفر در این راهپیمایی حضور داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی اظهار کرد: امسال اعلام سراسری این مراسم اتفاق بزرگی را رقم زد که در کلیه استانها و شهر های کشور ، راهپیمایی برگزار شد و در بسیاری از روستا برای اولین این حرکت الهی انجام گرديد.

معاون امور استان‌ها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: جمع بندی گزارشات دریافتی از برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین در ایران اسلامی رشد ۲۰ الی ۳۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد که به خاطر همین حضور مقتدرانه و معنوی باید قدردان مردم عزیز و ولایتمدار ایران اسلامی بود و ما خاضعانه از زنان و مردان ، پیران و جوانان و دستگاه ها ، نهاد ها و فعالان خدمتگذار در این عرصه تقدیر و سپاس داریم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات