خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه فرصت های صادراتی استان قزوین با حضور ۳۵ مشارکت کننده خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۲۶۱
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

 

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، نشست خبری مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین و با حضور براتی مدیر برگزاری نمایشگاه شایانی معاون صنایع کوچک با محوریت فرصت های صادراتی استان قزوین در سالن اجتماعات شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار شد.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در این نشست با بیان تعامل خوب بین شرکت نمایشگاه ها و شرکت شهرک های استان قزوین بیان کرد: فضاهای بسیار خوبی از جمله نمایشگاه چسب و رزین و

چاپ و بسته بندی استان با مشارکت شرکت شهرک ها در نمایشگاه بین المللی ایجاد شد.

وی گفت: شرکت شهرک ها در نمایشگاه صنعت مالی حضور فعالی داشت و به زودی برگزاری اولین نمایشگاه فرصت های صادراتی استان با کمک و مشارکت شرکت شهرک ها برگزار می شود.

خورگامی اظهار کرد: افتتاحیه نمایشگاه روز ۲۱ شهریورماه سال‌جاری در ساعت ۱۷ با حضور مسوولان استانی و سفیر ایران در ازبکستان و سفیر صربستان در ایران و دباغ نماینده اقلیم کردستان در ایران برگزار می شود که دو روز هیات تجاری رییس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان، استان سلیمانیه و ده بازرگان از اقلیم کردستان میهمان نمایشگاه خواهند بود.

وی افزود: سعی شده این اقدام متناسب با مشارکت کنندگان با نمایشگاه باشد. این نمایشگاه امسال به صورت عمومی برگزار می شود و از سال آینده تخصصی تر و با رویکرد صادرات به کشورهایی همچون عراق و روسیه و عمان برگزار خواهد شد.

خورگامی یادآور شد: برای اولین بار با حضور ۳۵ مشارکت کننده در نمایشگاه حضور دارند که تولید کننده و صادر کننده هستند. این نمایشگاه با توجه به راهبرد سال برگزار می شود و سعی شده شرکت هایی که در زمینه صادرات فعالیت دارند در نمایشگاه حضور داشته باشند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: از پتانسیل واحد‌های صنعتی استان استفاده شده و در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی، بهداشتی و شوینده ها، سرامیک، ساختمانی در نمایشگاه حضور دارند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها