خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام فلاحی:

رشد و تعالی اقتصاد محور مقاومت هدفمندانه پیگیری می‌شود

همدان-رئیس فراکسیون محور مقاومت مجلس شورای اسلامی ایران از برقراری روابط پرقدرت اقتصادی بین امت اسلامی خبر داد و گفت: رشد و تعالی اقتصاد محور مقاومت هدفمندانه پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۸۳۱۱
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی از برقراری روابط پرقدرت اقتصادی بین امت اسلامی خبر داد و با تاکید بر ضرورت ترقی و پیشرفت اقتصاد براساس معادلات در کشورهای اسلامی عضو اظهار کرد: نشست‌هایی با هدف بررسی و پیگیری امور اقتصادی در چندین کشور از جمله سوریه، عراق و... برگزار شد و اندیشکده اقتصاد محور مقاومت راهکارهای عملیاتی را ارائه داد.

وی با اشاره به یکی از این جلسات در کشور سوریه جهت بررسی و تعیین مراتب دستوری کار بیان کرد: نشست‌هایی با گروه‌های مختلف اقتصادی در سوریه داشتیم و قرارگاه خاتم نیز به عنوان مهمترین فعال اقتصادی شرکت کرد و راهبردهای بسیار خوبی را پیشنهاد داد که مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس فراکسیون محور مقاومت مجلس شورای اسلامی ایران افزود: دو جلسه نیز با آقای اکبری؛ معاون پارلمانی با هدف پشتیبانی از اهداف اقتصادی محور مقاومت برگزار شد که نتایج آن با پیوست‌های اقتصادی محکم در حوزه اجرایی نمایان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات