خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان از فعالیت ۱۴روزه مواکب شهدای دانشجو استان خوزستان و حضور پزشکان و دانشجویان پزشکی در شهر های بهبهان، رامهرمز، ایذه و شوش و همچنین پایانه های مرزی چذابه و شلمچه خبرداد. 
کد خبر: ۹۵۳۸۳۸۱
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶

مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، فعالیت ۱۴روزه مواکب شهدای دانشجو استان خوزستان در شهر های بهبهان، رامهرمز، ایذه و شوش و همچنین پایانه های مرزی چذابه و شلمچه خبرداد. 

 

شاهوارپور گفت: امسال با توجه به افزایش  زائران حرم ابا عبدالله الحسین دانشجویان استان توفیق داشتن در این رویداد جهانی ایفای نقش کنند و هر کدام از دانشجویان با توجه به توانمندی و تخصص خود در این به زائران خدمت رسانی کردند. 

 

وی افزود: به لطف خدا در شهر های منتهی به پایانه های مرزی توانستیم ایستگاه های پذیرایی از زائران را راه اندازی کنیم. 

 

وی ادامه داد: با توجه به گرمای هوا و بیماری های ناشی از گرمازدگی موکب شهدای دانشجو با استقرار بیش از ۵درمانگاه در پایانه های مرزی و حضور بیش از ۵۰۰ دکتر و دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی در شیفت های ۱۲ساعته توانست به زائران خدمت کند و طی این مدت موکب درمانی شهدای دانشجو توانست به بیش از ۵هزار بیمار خدمت رسانی کند. 

 

گفتنی است، مواکب پذیرایی شهدای دانشجو در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه بصورت ۲۴ساعته فعال بوده و با توزیع نوشیدنی سرد و وعده غذایی میزبان عاشقان ارباب بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها