زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:دولت مردان انقلابی ما با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی توانسته اند بر مشکلات غلبه کنند و عامل اصلی حل مشکلات نیز توجه به این دو مولفه است.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۴۶
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه شهرستان خرمدره با حضور حجت الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان و جمعی از مسئولین این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت رسول اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، اظهارداشت:تفکر امام حسین علیه السلام در دنیا در حال ترویج است و این پیاده‌روی اربعین حسینی نیز گواه این موضوع است و امسال در این مراسم که با شکوه و عظمت برگزار شد در مسیر طریق الحسین شاهد بودیم که از تمامی ادیان و مذاهب در این آیین مذهبی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این حرکت عظیم بی هدف نیست و با هدف گسترش تفکر اسلامی و آشنایی سایر ادیان در دنیا شکل گرفته است، افزود: عشق و ارادت به امام حسین علیه السلام هر روز بیشتر و این جریان بهترین بستر برای زمینه سازی مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف است و این مسیر نیز بهترین فرصت برای جهاد تبیین و آشنایی با ظلم و احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه پیاده روی اربعین صرفاً برای عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام برگزار نمی‌شود، افزود: شکوه پیاده‌روی اربعین برای شیعه عزت آفرین، قدرت آفرین، غرور آفرین است.

وی با اشاره به سخنان امام حسین علیه السلام «ان کان دین محمّد لم یستقم الّا بقتلی، گفت:امام حسین علیه السلام برای اصلاح جد رسول خدا به پاخاست و امروز راه حضرت الگویی برای همه اقشار مختلف است و این موضوع در حال تحقق می‌باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان بیان کرد:افرادی که فکر می‌کردند دین داری مرده است دیدند که بار دیگر مردم با چه عظمتی به صحنه‌ها آمدند و با، ولی امر خود بیعت کردند و ندای یا حسین در کل دنیا طنین انداز شد.

این مسئول با اشاره به منویات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب تند عبور کرده و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم بنابراین امروز روز خسته شدن و نا امیدی نیست بلکه روز شوق و امید و حرکت است و مسئولان کشور باید با این روحیه حرکت کنند، اضافه کرد:اکنون خستگی معنی ندارد و پیشرفت و توسعه در کشور احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به یکی از سخنرانی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی «من با تجربه این را می‌گویم که میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد در خود فرصت‌ها نیست. اما شرط آن این است که نترسید و نترسیم و نترسانیم»، افزود:دولت مردان انقلابی ما با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی توانسته اند بر مشکلات غلبه کنند و خوشبختانه توانسته ایم بسیاری از بحران‌ها را پشت سر بگذاریم و اکنون روز ناامیدی و خستگی نیست.

این مسئول با بیان اینکه حوزه نمایندگی رسالت است، خاطرنشان کرد:سپاه در خدمت مردم است و برای توسعه و آبادانی نیاز به همکاری همه اقشار مختلف جامعه هستیم و جوان و نوجوان با هر تفکر و نگرشی فرزندان این نظام هستند.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام محمدی تجلیل و حجت‌الاسلام مردانی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان خرمدره معرفی شد.

ارسال نظرات